iLost
Gevonden Voorwerpen
Het kan gebeuren dat je aan boord van de waterbus iets vergeet of verliest. Dat is natuurlijk hartstikke vervelend. Probeer altijd goed op je spullen te letten, ben je toch iets kwijt? Check dan in ieder geval onze ILOST pagina om te kijken of jouw verloren voorwerp door ons is gevonden.
Wanneer je iets verloren bent in een van 1 van onze waterbussen, dan kun je hier kijken of het gevonden is. Bellen is niet nodig want wij zorgen dat de verloren voorwerpen binnen 48 uur op de website staan.
Verloren voorwerp zoeken
Aan het einde van de dag worden de gevonden voorwerpen verzameld. We identificeren het voorwerp en plaatsen het op de ILOST pagina.
Let op! Wij registreren geen waardepapieren, diploma's en bankpassen. Paspoorten en ID-kaarten worden direct naar de gemeente gestuurd welke ze heeft uitgegeven.
- Iets verloren op maandag tot en met vrijdag? Kijk dan de volgende dag vanaf 14:00 uur.
- Iets verloren in het weekend? Kijk dan op maandag na 14:00uur.
Wanneer er erg veel spullen gevonden zijn, kan het registreren hiervan iets langer duren. Het kan dus voorkomen dat stipt om 14:00 uur nog niet alle voorwerpen online staan. Houd hier vooral na het weekend rekening mee en kijk op een later tijdstip nog eens.
Staat je voorwerp er na drie dagen nog steeds niet bij? Dan is het helaas niet gevonden.
Wanneer je verloren voorwerp in de lijst staat, klik dan op de knop ‘dit voorwerp is van mij’. Je moet dan alleen nog aantonen dat het van jou is door enkele kenmerken te omschrijven die niet zichtbaar zijn op de foto, zoals bijvoorbeeld:
- De inhoud van een tas;
- een beschadiging op een telefoon;
- de screensaver van laptop of telefoon;
- op welke waterbus lijn het is verloren;
- of je hebt de aankoop bon van het voorwerp.
Heb je iets gevonden tijdens je reis met waterbus? Geef dit dan door aan één van onze medewerkers aan boord, zij handelen het verder af.
De waterbus van Blue Amigo is niet aansprakelijk voor verloren voorwerpen tijdens je reis met waterbus.
NB: Het is van belang dat je het hele online proces doorloopt om jezelf als eigenaar kenbaar te maken. Daarna kun je een afspraak maken om je voorwerp op te halen bij ons kantoor of je laat het opsturen.
Vergeet niet je legitimatie en het registratienummer mee te nemen wanneer je bij ons op kantoor je voorwerp komt ophalen.